onsdag den 24. oktober 2012

!BOM! 250 sider SAFT


I disse dage udkommer vores ny bog "SAFTER". Det har for mig været en usædvanlig lærerig rejse. Jeg havde ingen forestilling om at det skulle forandre mit syn på planter. Efter at have ca. 15 bøger på forfatterlisten fandt jeg det ikke muligt at jeg ved at lave en bog, samtidig kunne lære så meget.

Bogen tager håndtag på de fleste typer spiselige planter og metoder. Alt drikkeligt fra rene safter, varme drikke, smoothies, alt det vilde fra naturen og blendede greenies.
Samtidig er vi dygget ned i hvad planterne kan gøre for kroppen.

www.madbio.com lancherer vi i løbet af de kommende uger ca. 45 videoer med instruktioner om de forskellige typer, om maskiner og meget andet.

Køb bogen, juiceren og saftkassen hos Aarstiderne.
Bogen findes naturligvis også hos boghandleren.

Her er et af mine favoritshots - et spinat/ ingefærshot:


Ingen kommentarer: